Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-08-18 11h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een week geleden een abonnement + smartphone besteld. Het zou na activering van de simkaart online max 1 werkdag duren vooraleer deze geactiveerd zou zijn en mijn smartphone opgestuurd zou worden. Dit zijn er ondertussen al 3... Is het normaal dat het even wat langer duurt als je van een andere provider komt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.
@Kaatje123 oei oei dat klinkt niet best.Verzorg je goed zodat je snel beter bent.
Misschien kan je er nog eens op aandringen bij het webcare team via messenger of twitter ? Heb je die mogelijkheid wel ?