annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activering simkaart

Topic gestart op: 24-08-18 11h04

Antwoorden: 5 antwoorden

LynnM
Aspirant verkenner

Activering simkaart

OPGELOST

Ik heb een week geleden een abonnement + smartphone besteld. Het zou na activering van de simkaart online max 1 werkdag duren vooraleer deze geactiveerd zou zijn en mijn smartphone opgestuurd zou worden. Dit zijn er ondertussen al 3... Is het normaal dat het even wat langer duurt als je van een andere provider komt? 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Kaatje123  oei oei dat klinkt niet best.Verzorg je goed zodat je snel beter bent. 

Misschien kan je er nog eens op aandringen bij het webcare team via messenger of twitter ? Heb je die mogelijkheid wel ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen