- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Activering simkaart
Ik heb een week geleden een abonnement + smartphone besteld. Het zou na activering van de simkaart online max 1 werkdag duren vooraleer deze geactiveerd zou zijn en mijn smartphone opgestuurd zou worden. Dit zijn er ondertussen al 3... Is het normaal dat het even wat langer duurt als je van een andere provider komt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@LynnM Het zou kunnen naturlijk dat er op dit moment veel aanvraag is van nummers waardoor er een vertraging is in de verwerking hiervan. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er bij de oude provider iets misgelopen is met de aanvraag. Zou hiervoor eens contact opnemen met de klantendienst en eens vragen naar uw aanvraag.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Kaatje123 oei oei dat klinkt niet best.Verzorg je goed zodat je snel beter bent.
Misschien kan je er nog eens op aandringen bij het webcare team via messenger of twitter ? Heb je die mogelijkheid wel ?
