annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Annulatie Orange Cloud bij Go Plus

Topic gestart op: 19-04-20 17h25

Antwoorden: 8 antwoorden

Gunver
Gewaardeerd verkenner

Annulatie Orange Cloud bij Go Plus

Ik ben overgeschakeld van abonnement Cheetah naar Go Plus en krijg nu een mailtje van Orange Cloud Team dat mijn Orange Cloud 64GB wordt geannuleerd. Weet iemand waarom?

Dit wordt niet vermeldt bij de tarieven dat de Cloud er niet bij zit. Er staat bij dat alles behouden wordt als je van tariefplan wijzigt.

Mailen kan niet naar Orange, want vind nergens een mailadres. 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

Jammer want het is wel fijn om hebben. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gunver 

Ja dat is zo. Dat zijn truuken van de foor ....

Uiteindelijk gaan ze altijd gelijk halen want bij de GO abonnementen staat niet meer dat het erbij hoort.

En bij de oude abonnementen stond wel dat het een gratis extraatje was. Het hoort dus niet echt bij het abonnement.

De marketing mensen zijn ook niet achterlijk hé .... Die hun taak is zorgen dat de klanten toestromen ... En iets niet vertellen is niet hetzelfde als liegen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gunver  ja je kan helaas niet terug gaan. Maar moest er ooit nog zoiets zijn beter eerst lezen wat er veranderd is en het eventueel navragen. Als er iets veranderd vraag ik het ook altijd eerst na voor ik iets doe ondanks mijn kennis en ervaringen. Er kan altijd iets veranderen wat niet past en dan zit je er mee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Ik vind wel en wie ben ik? 🙄

Dat ze als leden willen overgaan naar een nieuw abbo.

De verdere uitleg er ook mag bij horen niet?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen