Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-20 17h25
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik ben overgeschakeld van abonnement Cheetah naar Go Plus en krijg nu een mailtje van Orange Cloud Team dat mijn Orange Cloud 64GB wordt geannuleerd. Weet iemand waarom?
Dit wordt niet vermeldt bij de tarieven dat de Cloud er niet bij zit. Er staat bij dat alles behouden wordt als je van tariefplan wijzigt.
Mailen kan niet naar Orange, want vind nergens een mailadres.
Jammer want het is wel fijn om hebben.
Ja dat is zo. Dat zijn truuken van de foor ....
Uiteindelijk gaan ze altijd gelijk halen want bij de GO abonnementen staat niet meer dat het erbij hoort.
En bij de oude abonnementen stond wel dat het een gratis extraatje was. Het hoort dus niet echt bij het abonnement.
De marketing mensen zijn ook niet achterlijk hé .... Die hun taak is zorgen dat de klanten toestromen ... En iets niet vertellen is niet hetzelfde als liegen ...
@Gunver ja je kan helaas niet terug gaan. Maar moest er ooit nog zoiets zijn beter eerst lezen wat er veranderd is en het eventueel navragen. Als er iets veranderd vraag ik het ook altijd eerst na voor ik iets doe ondanks mijn kennis en ervaringen. Er kan altijd iets veranderen wat niet past en dan zit je er mee.
Ik vind wel en wie ben ik? 🙄
Dat ze als leden willen overgaan naar een nieuw abbo.
De verdere uitleg er ook mag bij horen niet?