annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrog door ORANGE

Topic gestart op: 07-11-22 20h28

Antwoorden: 13 antwoorden

LH1
Gewaardeerd verkenner

Bedrog door ORANGE

OPGELOST

Ik heb een abonnement (pack) afgesloten bij ORANGE voor 96,00€ per maand?

op 30 september hebben ze alles aangesloten, dus nu een maand later krijg ik een factuur van 188,47€ en nog eens apart een factuur (die ik na vijf dagen al kreeg voorgeschoteld) van 66,00€ 

Dus na & maand krijg ik hier een factuur te betalen van  254,47€

Ik denk er niet aan dit te betalen! wat een bedriegers zeg!

De service trekt ook op niets, op mails berichten of chats geven ze met een beetje geluk twee weken later een antwoord!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LH1 

Je gaat na deze factuur ook per maand betalen dat veranderd niet. Als ik een aanpassing doe aan mijn pakket dan betaal ik ook het verschil meer of ik krijg terug , afhankelijk van het geen wat er aangepast wordt. Als voorbeeld kan ik er een gsm abonnement erbij nemen , dan zal ik op mijn factuur een verschil zien en betaal ik meer want er wordt pro rata aangerekend. Zou ik besluiten om een abonnement weg te doen dan zie ik op mijn factuur minder staan aangezien er een opzegging gedaan is. Maar dit is niet gezegd dat het ook direct de maand zelf is kan ook de maand er achter zijn. Opzeggen halverwege een maand is ook betalen voor de gebruikte diensten. 

Zoals hier ook al aangegeven is elke provider rekent dit aan elke provider rekent een pro rata aan. Dit is niks nieuw en is altijd al zo geweest. Dan zeg je dus ook eigenlijk dat elke provider een 'bedrieger' is omdat ze dit allemaal aanrekenen. 

De keus dat je niet gaat betalen is aan jezelf daar kan ik of iemand hier niet over beslissen , het is jou beslissing om dit niet te betalen. Enkel door niet te betalen haal je natuurlijk meer problemen op je nek die nergens voor nodig zijn. Je zal zien dat je volgende factuur weer normaal gaat zijn dat geen waar je voor getekend hebt want die pro rata is maar eenmalig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
GianniV
Aspirant verkenner

Is een pro-rata factuur. Je betaald van dag van aansluiting tot eind van de maand + volgende maand. Zo krijg je uiteindelijk wanneer je je contract terug afsluit geld terug ipv teveel te betalen 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

And then there was silence, nothing but silence

0 pluimen
LH1
Gewaardeerd verkenner

Moet je ook eens proberen 😉

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

och, @LH1 Zolang ik geen onzin uitkraam 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen