Pisteur vétéran
•
81 Berichten
Bellen naar Zwitserland inbegrepen met Go Intense?
Hallo, bel je bij Go Intense gratis nr Zwitserland? (Vanaf mijn Belgische gsm tot de andere zijn gsm, maar deze persoon is nu in Zwitserland)
Pisteur vétéran
•
81 Berichten
Hallo, bel je bij Go Intense gratis nr Zwitserland? (Vanaf mijn Belgische gsm tot de andere zijn gsm, maar deze persoon is nu in Zwitserland)
Geaccepteerde oplossing
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Als die persoon een belgisch nr heeft zul jij niks betalen - je bent immers niet verondersteld om te weten waar iemand zich bevindt
Zwitserland zit niet in de EU (zone 2) en die persoon met een belgisch nr die in Zwitserland zit, zal zelf 1 EUR/min moeten betalen - zie hier let_2101004_roamingprices_update_nl_1_19.01.pdf (orange.be)
onder Inkomende Oproepen. Indien deze persoon zich in zone 1 bevindt is alles gratis voor beide partijen
0
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Leentje1973
Nee want in België betaal je nog altijd roaming kosten. In dat geval zou ik toch bellen via Whatsapp dan zijn deze kosten gratis. Wel in voorwaarde dat je verbonden met je wifi of mobiele data anders werkt het niet. De andere persoon moet natuurlijk ook verbonden zijn op wifi of mobiele data en Whatsapp hebben.
0
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 Berichten
Indien je belt naar een Belgisch nummer in het buitenland binnen de Europese Unie (EU) is dit gratis.
Zwitserland is GEEN EU-land dus is dit betalend.
De persoon die in Zwitserland zit gebruikt best zijn/haar GSM niet want dat zal een kostelijk grapje worden anders 😑
5
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Leentje1973 goedenavond.
Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?
Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je.
0