Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-19 11h31
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag
Mijn vriend en mezelf zitten allebei bij Orange, en ik werk in Frankrijk en we wonen in België. Nu kijkt mijn vriend op my orange en ziet hij dat hij 56 euro buiten bundel zit door oproepen naar het buitenland? Hij zou zogezegd al bijna 4 uur gebeld hebben naar mij, als wij bellen duurt dit minstens 1 minuutje. Ik dacht dat bellen naar het buitenland gratis was alsook hoe komen zij aan zogezegd 4 uur.. Ik weet ook al als ik ga bellen naar Orange dat ze mij toch weer niet gaan verstaan.. Wat moet ik hier mee doen , want ik kan hier echt niet mee lachen en mijn vriend nog minder..
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@VandenSe het bellen met een gsm NAAR het buitenland is niet gratis moest u hem bellen is dat wel gratis. Een minuutje bellen kan al gaan naar de 90 cent per minuut om even naar Frankrijk te bellen. De beste oplossing gaat zijn hiervoor de twee nummers op 1 en dezelfde factuur te zetten want dan heeft u de Orange circkle . Dat wil zeggen elk gsm nummer op de zelfde factuur belt onderling gratis.
Mijn telefoon nummer is **bleep**7 en Ik ben momenteel buiten België en ik wil bellen naar België, maar ik kan niet doen wat ik kan doen, ik ben nu in buitenland in EU ik kan niet naar Belgie bellen ,als ik buiten België reis binnen de Europese Unie
**bleep**7
Je nummer zal hier niet te voorschijn komen want dat is niet toegestaan om persoonlijke info openbaar te zetten.
Heb je de klantendienst al eens gecontacteerd via Messenger , als je een Facebook account hebt , en daar het eens laten nakijken?
Je kan ook eens je toestel herstarten en zien of het je probleem oplost. Maar je hebt wel internet want anders stuur je hier niks of je zou via wifi gaan ergens.
Hallo @VandenSe
Voor de details zal je op de volgende factuur moeten wachten.
Bellen naar een internationaal nummer is betalend, bijv. 90 cent/minuut naar een Frans nummer (+33). Vanaf 15 mei wordt dit 23 cent/minuut.
Met Orange circle (nummers op dezelfde factuur) kan je onderling gratis bellen binnen Europa.
SMS naar een Belgisch mobiel nummer is bij elk Orange abonnement gratis binnen Europa.
MMS is steeds betalend (bericht met foto, smileys enz.)