Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Sofieclaeys1979
Gewaardeerd verkenner

Beloofde webkorting van onze mobiele nummers die verrekend

OPGELOST

Sinds augustus zijn wij klant bij Orange. Ik heb de aanvraag niet in een shop gedaan om de webkorting op kolibrie en koala abonnementen te kunnen ontvangen. Op onze eerste factuur is dit echter niet verrekend. Tweemaal klantendienst gebeld maar telkens verbroken verbinding. Dus ik probeer het even via deze weg? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Beloofde webkorting van onze mobiele nummers die verrekend

@Sofieclaeys1979  om als nog de korting in orde te krijgen dient u toch echt de klantendienst te contacteren. Moest het telefonisch niet lukken probeer het eens via facebook of twitter daar nemen ze de tijd om u een oplossing te geven. De gewone klantendienst kan u ook proberen maar soms zijn er te lange wachttijden. Misschien is daar door de verbinding ook verbroken geweest. 

0 pluimen
Sofieclaeys1979
Gewaardeerd verkenner

Ik probeer inderdaad eens via facebook. Want ik werd doorgeschakeld en duurde inderdaad even voor de verbinding verbak. Hartelijk bedankt

Sofieclaeys1979
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 het vriendelijke personeel dat de facebookberichten behandelt is inderdaad super. Heel vriendelijk, zoals een klantendienst betaamt. 

Leden met de meeste pluimen