annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling domiciliëring

Topic gestart op: 27-11-19 12h18

Antwoorden: 3 antwoorden

Kellyhoste
Rekruut scout

Betaling domiciliëring

Dag iedereen, 

ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn. 

Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen. 

Herkent nog iemand dit probleem?

Alvast dank, Kelly 

 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dag iedereen, 

ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn. 

Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen. 

Herkent nog iemand dit probleem?

Alvast dank, Kelly 

Ugh @Kellyhoste,

Heb je onlangs een verandering uitgevoerd via je klantenzone ? Je kan ook check in je klantenzone of je domiciliëring nog actief is.

De Customer Service stamleden kunnen dit ook voor jou controleren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kellyhoste  heb dit nog niet voorgehad en heb onlangs de factuur nog betaald. Beste hiervoor de klantendienst te bellen en vragen wat hier de reden van is. U kan ook al eens  in uw klantenzone kijken of de domiciliering nog actief staat , dit staat bij uw facturen. Maar zeker bellen want denk dat het een fout is aan hun kant.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kellyhoste 

Ik heb persoonlijk geen probleem met mijn domicimiëring, maar er kan dus altijd wel iets mislopen.

Vermits het blijkbaar systematisch is, zou ik even met de bank contact opnemen om uw domiciliëring in eerste instantie eens te verwijderen en ze dan netjes opnieuw in te voeren.

Wellicht is daarmee het probleem opgelost.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen