annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blijft het abonnement Panter bestaan?

Topic gestart op: 24-06-18 08h23

Antwoorden: 3 antwoorden

callensjoeri
Aspirant verkenner

Blijft het abonnement Panter bestaan?

OPGELOST

Hallo,

Wat gebeurd er nu eigenlijk met het pakket panter? Veranderd dat automatisch of blijft dat zoals het is? Moet ik zelf veranderen naar cheetah?

mvg Joeri 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
farukokutan
Gewaardeerd verkenner

Als je een Panter abonnement hebt van €26,40 (de toenmalige promotie) blijf je die behouden en ik raad je ook aan deze te behouden.

Echter, als je de abonnement hebt van €33, dan is het beter en voordeliger dat je overstapt naar Cheetah 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
farukokutan
Gewaardeerd verkenner

Als je een Panter abonnement hebt van €26,40 (de toenmalige promotie) blijf je die behouden en ik raad je ook aan deze te behouden.

Echter, als je de abonnement hebt van €33, dan is het beter en voordeliger dat je overstapt naar Cheetah 🙂

Cdt24801
Wijze
Wijze

Je kan ook, wanneer je genoeg hebt met 4 GB data ipv 5 GB data overstappen naar de nieuwe Koala Limited Edition. Dan bespaar je € 6,40 tegeneover Panter Limited Edition waarbij je slechts 1 GB data inboet. Tegenover de gewone Panter bespaar je zelfs € 13, eveneens met inlevering van 1 GB data.

Aan u de keuze Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Callensjoeri,

Uw tarief plan kan u behouden. Maar u kan ook over gaan op de cheetah en dan bespaart u 3 euro per maand. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen