Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-18 08h23
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Wat gebeurd er nu eigenlijk met het pakket panter? Veranderd dat automatisch of blijft dat zoals het is? Moet ik zelf veranderen naar cheetah?
mvg Joeri
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je een Panter abonnement hebt van €26,40 (de toenmalige promotie) blijf je die behouden en ik raad je ook aan deze te behouden.
Echter, als je de abonnement hebt van €33, dan is het beter en voordeliger dat je overstapt naar Cheetah 🙂
Als je een Panter abonnement hebt van €26,40 (de toenmalige promotie) blijf je die behouden en ik raad je ook aan deze te behouden.
Echter, als je de abonnement hebt van €33, dan is het beter en voordeliger dat je overstapt naar Cheetah 🙂
Je kan ook, wanneer je genoeg hebt met 4 GB data ipv 5 GB data overstappen naar de nieuwe Koala Limited Edition. Dan bespaar je € 6,40 tegeneover Panter Limited Edition waarbij je slechts 1 GB data inboet. Tegenover de gewone Panter bespaar je zelfs € 13, eveneens met inlevering van 1 GB data.
Aan u de keuze