Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 22h51
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik verwijs even naar bijlage waarin je een screenshot treft van mijn verbruik.
Ik heb gekozen voor een Love Pack Trio Koala.
Ik heb mijn factuur pas betaald en merk op dat er extra kosten aangerekend worden. Ik begrijp deze kosten niet.
Ik heb weinig sms verzonden/ tel (niets naar of van buitenland) heb mijn GB nog niet verbruikt.
Hoe kan ik nu een extra kost gecreëerd hebben?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
In ieder geval heel vreemd ...
Misschien eens terugbellen, de kans bestaat dat je iemand anders aan de lijn krijgt die uw vraag WEL wil / kan beantwoorden ... Zonder iemand te willen schofferen is het wel een feit dat niet alle helpdeskmedewerkers even onderlegd zijn ....
Vandaag weder telefonisch contact opgenomen met Orange met dat mijn buiten abbonement kosten weer gestegen waren.
Dit keer wel geruststellend verder geholpen.
De buiten abbonement kosten zijn het aantal verbruikte data. Maar met dat ik nog voldoende data heb, zullen ze de buiten abbonement kosten niet aanrekenen. Dat wordt bij de volgende factuur verwerkt.
Vandaag op aanraden van jullie telefonisch contact gehad met Orange.
Mevrouw kon mijn vraag niet beantwoorden.
Ik diende te wachten tot de volgende factuur wordt vrijgegeven. Daar zal alles uitvoerig op beschreven worden.
Ik ben er 100% van overtuigd dat ik geen handelingen heb uitgevoerd dat geld kost buiten mijn abbonement. 10 smsen verzonden naar nummers van orange klanten. 4 minuten gebeld naar een nummer orange klant. Dit is volgens mij zonder twijfel gratis. Daarnaast heb ik nog GB over.
in de avond tref ik €4 extra kost en nu tref ik €7 aan. In de tussentijd stond mijn gsm uit.
In ieder geval heel vreemd ...
Misschien eens terugbellen, de kans bestaat dat je iemand anders aan de lijn krijgt die uw vraag WEL wil / kan beantwoorden ... Zonder iemand te willen schofferen is het wel een feit dat niet alle helpdeskmedewerkers even onderlegd zijn ....
Vandaag weder telefonisch contact opgenomen met Orange met dat mijn buiten abbonement kosten weer gestegen waren.
Dit keer wel geruststellend verder geholpen.
De buiten abbonement kosten zijn het aantal verbruikte data. Maar met dat ik nog voldoende data heb, zullen ze de buiten abbonement kosten niet aanrekenen. Dat wordt bij de volgende factuur verwerkt.
Dat is nderdaad goed nieuws
Ik heb de zelfde probleem ;(