annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel maar orange app toont van niet.

Topic gestart op: 23-12-19 11h22

Antwoorden: 18 antwoorden

Sepvr
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel maar orange app toont van niet.

Dag, 

Ik ben volgens de app 20€ buiten bundel maar mijn My orange app toont aan dat ik nog genoeg 4g,sms en bel minuten heb. (Zie bijlage screenshot). 

 

Ik heb geen buitenlandse oproepen of sms,of parking sms, google play aankopen,ect... gedaan en zowel dan is het geen 20€ geweest. 

 

Ik heb zelf eergisteren avond gaan slapen met 17€ toen en werd wakker met 20€ buiten bundel terwijl ik niet op gsm actief was toen ik sliep. 

 

Het enigste wat ik denk dat kan is het gebruik van Spotify (streaming van liedjes) maar dan zou dit toch eerst moeten afgaan van mijn 4g ipv direct aangerekend te worden als buiten bundel? 

 

Heb klantendienst gebeld maar men kan enkel verder helpen eens de factuur betaald is en er meer info te zien is op de factuur. 

 

Wel vervelend want ik durf mijn 4g niet meer aanzetten haha ook al heb ik zogezegd nog al mijn 4g... 

 

Alle hulp welkom. 

Alvast bedankt. 

Labels (3)
18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sepvr 

OK, prima.

Hou ons hier op de hoogte van het resultaat aub, dan kunnen we misschien een lijn trekken in deze situatie om later anderen ook goed te kunnen informeren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sepvr
Gewaardeerd verkenner

Komt in orde 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sepvr  schreef:

Komt in orde 


Fijn, ben benieuwd naar het resultaat 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sepvr
Gewaardeerd verkenner

Zojuist wakker geworden en de rekening staat ineens op 44euro ipv 20 euro gisteren. 

 

Ik heb op 4g gezeten tijdens mijn wachtdienst op werk. Enkel dat stond open (facebook) dus het zou in principe moeten aanduiden dat ik 4g heb gebruikt maar alsnog is mijn 4g balk volledig leeg. 

 

Screenshot_20191220-193825_My Orange.jpg

Screenshot_20191223-174439_My Orange.jpg

Screenshot_20191224-133813_My Orange.jpg

 zoals je ziet. Rekening in stijgende lijn, maar mijn verbruik blijft zelfde 😁😆🤯 ik houd jullie op de hoogte. Factuur binnen 2 dagen 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sepvr 

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat  !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen