annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten verbruik, wel nog internet over.

Topic gestart op: 13-08-21 02h12

Antwoorden: 5 antwoorden

SVENeRGy
Ervaren verkenner

Buiten verbruik, wel nog internet over.

Volgens de Orange app ben ik buiten verbruik aan het gaan.

Ik heb echter nog een 85MB over.

Ook heb ik een SMS gekregen dat ik buiten abonnement zit, en bij overschrijding met 10 euro een extra bericht kreeg. Ik heb echter geen extra berichten gekregen.

 

Ik heb reeds 2x naar de klantendienst gebeld, de 2 personen aan de andere kant van de lijn konden me niet helpen, want die wisten het ook niet.

 

Ik was van zin van een extra datapakket van 1Gig te kopen om nog 5 dagen te overbruggen, maar dat ga ik nu ook niet doen, aangezien ik niet weet vanwaar die extra 22 euro vandaan komen.

 

Ik heb in het buitenland gezeten, maar niet uit de Europese Unie.

 

Zijn er nog mensen die dit voorhebben?

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@SVENeRGy  goedemorgen,

zoals je al aangaf heb je in het buitenland gezeten. België is het enige land wat nog roamingkosten telt.

  • Als je in Europa bent en naar een ander Europees nummers belt (België inbegrepen) gaat het van je bundel af (dus geen extra roamingkosten).
  • Als je in België bent en naar een buitenlandse nummer belt zorgt het voor extra kosten voor internationaal oproepen.
  • Als je in Europa bent en naar een buitenlandse nummer (niet Europees) belt, is er groot kans dat je extra kosten zal moeten betalen.

Je vindt zeker meer info hierover op onze roaming & internationale oproepen webpagina.

Hopelijk ben je nu iets wijzer erover.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen