annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitenland bellen

Topic gestart op: 17-03-22 12h07

Antwoorden: 10 antwoorden

Yorben0307
Gewaardeerd verkenner

Buitenland bellen

Heb even een vraagje,

Ik ben zelf nieuw klant bij Orange & heb een Go Extreem abonnement alles onbeperkt dus. Nu mijn vraag was ik heb een telefoontje gehad vanuit Nederland. Ik had namelijk opgenomen en even liggen bellen wat blijkt nu. Ik moet nu bijbetalen op mijn abonnement. En er stond duidelijk bij in de eu bellen is ook onbeperkt ? Kan iemand mij verdere raad geven hoe dit komt of is dit een fout van Orange zelf.

 

grtjes Yorben 

Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @louiza1971 dat was mijn tweede streepje

0 pluimen
Yorben0307
Gewaardeerd verkenner

Zal wachten op mijn factuur & dat het factuur wat hoger zou liggen wist ik al 😁 alvast bedankt voor de info 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Yorben0307 wacht de factuur af om dat de gedetailleerde factuur uit te pluizen.

Zou me verwonderen dat er iets mis is gegaan - er zijn zo een 2.6 miljoen abonnementen.

Als er daar systematisch iets misloopt zou het veel tijd en geld kosten aan Orange

Good luck and welcome to the club

 

Gregory
Wijze
Wijze

@Yorben0307 

Je moet enkel bijbetalen als

- je vanuit Belgie een buitenlands nummer belt

- als je niet in Belgie noch in zone 1 bent en je krijgt een oproep van een nummer buiten zone 1

 

Je moet niet bijbetalen als

- je vanuit zone 1, belgie niet inbegrepen, naar een nummer in zone 1 belt. Vb vanuit Nederland een nederlands,  belgisch of frans nummer bellen

 

Zie let_2101004_roamingprices_update_nl_1_19.01.pdf (orange.be)

 

 

 

Yorben0307
Gewaardeerd verkenner

Dan hebben ze iets mis gedaan denk ik. Ik heb namelijk een oproep ontvangen van Nederland & niet zelf gebeld.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen