Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-05-22 11h42
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zopas een sms gekregen va Orange met GOED NIEUWS
Even ter verduidelijking
Jaren geleden aangesloten bij Colruyt mobile
In 2014 gaat Colruyt mobile over naar Mobistar met zekere afspraken
Later gaat Mobistar over naar Orange
De gemaakte afspraken met Mobistar blijven gedurende jaren voort lopen bij Orange
Tot volgende maand waar sommige tarieven tot 10 maal duurder worden voorgesteld
De overeenkomst met Colruyt was dat de overeengekomen tarieven bleven zolang ik geen wijziging aanbracht aan mijn tariefplan en onbeperkt in de tijd
Blijkbaar schijnt niemand bij Orange van het bestaan van deze overeenkomst op de hoogte te zijn en krijgt men bij de klantendienst het eenvoudige antwoord "U wordt overgeschakeld naar Tempo Giga"
Zijn er nog mensen in hetzelfde geval of is er bij Orange toch iemand die van bestaande overeenkomst op de hoogte is
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen
Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is
U hoeft hierop niet meer te reageren
alleen ter info
Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen
Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is
U hoeft hierop niet meer te reageren
alleen ter info
Een telecom operator kan zonder meer tariefplannen aanpassen of schrappen, de klant dient hieromtrent evenwel tijdig (minstens 1 maand vooraf) ingelicht worden zodat hij desgevallend kan uitkijken naar een andere oplossing/operator (cfr toepasselijke wetgeving/regelgeving telecommunicatie)
Indien u effectief schriftelijk garanties zou gekregen hebben van Colruyt én Mobistar/Orange dat de dienstverlening/prijszetting voor altijd dezelfde zou blijven indien uzelf geen wijzigingen zou vragen, kunt u desgevallend beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie voor bemiddeling
Ik vrees evenwel dat er in 2014 enkel sprake geweest is "van garantie op de continuïteit van de dienstverlening" cfr info Gregory
Die oude tariefplannen bestaan niet meer, @FransVH Iedereen is moeten overschakelen naar de nieuwe
Eigenaardig dat dit bij jou zo laat is gebeurd
Heb er iets van teruggevonden
2011 Mobistar sluit mvno-overeenkomst met Colruyt | Orange Belgium
2014 Mobistar neemt prepaidklanten van Colruyt Mobile over | Orange Belgium
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt. Ik heb het niet over overschakelen van tarief.
Ik heb het over de prijs van sms en bellen per minuut met een prepaid card van Oranje
Orange sms 10c bellen 10c/min
Jimmobile sms 1c bellen 8c:min
En jim mobile opereert via hetzelfde netwerk van Orange en zijn goedkoper
Dus je word als klant van Orange niet correct behandeld.