Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-19 16h43
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb zonet naar de klantendienst gebeld en deze link door gekregen.
In een notedop:
* Deze link is bedoelt om je vraag te stellen of als je een probleem hebt.
* De klantendienst van Orange zal met je contact opnemen, via mail of telefoon, en verder helpen of je vraag beantwoorden. Gelieve ook wat geduld te hebben a.u.b.
* Gelieve ook rekening te houden dat het minimaal 48 uren tot 5 dagen kan duren.
Opgelet: Rechtstreeks een mail sturen kan niet en het heeft geen zin.
Via de link gaat het voorlopig sneller en het komt bij de klantendienst van Orange in de mailbox binnen.
Link: https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
(Zet svp deze link in uw favorieten)
Merci
Via deze link kan ik helaas nergens het contactformulier vinden, ik krijg enkel een telefoonnummer te zien en links naar de FAQ. Waar kan ik ergens een contactformulier terugvinden?
Ik zie hier dus absoluut geen contact formulier.
Ik ben ook al dagen aan het bellen en ik word constant in wacht gezet
die link naar het webformulier werkt niet. Het is te zeggen: je moet eerst 3 keuzemenu's doorlopen en dan krijg je steeds de verwijzing naar ofwel hulppagina's of dergelijke. Het lukt niet om het formulier verder in te vullen.
Hoi @TamieL
Heb zelf net geprobeerd en ik denk dat ik zie wat je bedoeld.
Je krijgt inderdaad een verwijzing naar hulppagina's en het vragenformulier blijft grijs staan.
Het is blijkbaar genoeg om even te klikken in dat blok en je kan het mailformulier toch invullen 🙂 (heb het geprobeerd en dat lukte).