Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-19 19h59
Antwoorden: 10 antwoorden
hallo, mijn vader is overleden op 15/12/2019, ik heb zijn abonnement opgezegd vlgs de regels; ik heb al meermaals via mail gevraagd om de creditnota terug te storten op zijn rek. nr. nog nooit een reactie gekregen
orange reageert niet.
@jjj080 gecondoleerd met het overlijden van uw vader . ik vermoed dat de datum niet geheel klopt en dat het 15/02/2019 is ?
Om een creditnota te krijgen dient u te wachten tot het einde van deze maand. De facturering loopt dan af en begint er zo gezegd een nieuwe periode. Dus ik vermoed dat u eind deze maand een creditnota gaat ontvangen en zal het resterende tegoed op het opgegeven rekeningnummer terug gestort worden.
bedankt voor de deelneming, de datum klopt idd niet, moet 15/12/2018 zijn, creditnota dateert van 3.1.2019, dus al meer dan 3 maand voorbij
@jjj080 oei dat is wel een beetje te lang . Morgen gewoon eens terug bellen naar de 5000 dat daar werk van gemaakt wordt elke euro telt tegenwoordig en u heeft daar recht op.
Ook van mij, gecondoleerd met het overlijden van uw vader.
Zou het kunnen dat de juiste datum 15/12 2018 is? In dat geval zou de creditnota uiteraard reeds lang in orde moeten zijn ....
Heb je al eens de klantendienst via het nummer 5000 gecontacteerd?