annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Creditnota ivm overlijden niet ontvangen?

Topic gestart op: 21-03-19 19h59

Antwoorden: 10 antwoorden

jjj080
Aspirant verkenner

Creditnota ivm overlijden niet ontvangen?

hallo, mijn vader is overleden op 15/12/2019, ik heb zijn abonnement opgezegd vlgs de regels; ik heb al meermaals via mail gevraagd om de creditnota terug te storten op zijn rek. nr. nog nooit een reactie gekregen

 

orange reageert niet.

Labels (3)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

Prima !! Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@jjj080  gecondoleerd met het overlijden van uw vader . ik vermoed dat de datum niet geheel klopt en dat het 15/02/2019 is ? 

Om een creditnota te krijgen dient u te wachten tot het einde van deze maand. De facturering loopt dan af en begint er zo gezegd een nieuwe periode. Dus ik vermoed dat u eind deze maand een creditnota gaat ontvangen en zal het resterende tegoed op het opgegeven rekeningnummer terug gestort worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
jjj080
Aspirant verkenner

bedankt voor de deelneming, de datum klopt idd niet, moet 15/12/2018 zijn, creditnota dateert van 3.1.2019, dus al meer dan 3 maand voorbij

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jjj080  oei dat is wel een beetje te lang . Morgen gewoon eens terug bellen naar de 5000 dat daar werk van gemaakt wordt elke euro telt tegenwoordig en u heeft daar recht op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jjj080 

Ook van mij, gecondoleerd met het overlijden van uw vader.

Zou het kunnen dat de juiste datum 15/12 2018 is? In dat geval zou de creditnota uiteraard reeds lang in orde moeten zijn ....

Heb je al eens de klantendienst via het nummer 5000 gecontacteerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen