Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-19 22h07
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik ben een tweetal weken klant bij Orange en heb ook alle gegevens doorgegeven om te betalen via domiciliëring maar ik ontving vandaag wel een factuur met vraag tot overschrijving. Is dit normaal ? Zijn de papieren nog niet helemaal rond ?
Hallo,
Je kan dit ook zien in het onderdeel facturen in je klantenzone bij betaalwijze.
Groetjes,
KJ
Ik had domiciliëring aangevraagd bij het ingaan van mijn abonnement. 10 dagen geleden eens voor gebeld, kan niet via de telefoon en moet via een SEPA document... Ze gingen er eentje opsturen. Nog steeds wachtende 😒
Hallo,
Wat je ook kan doen is het zelf activeren via je klantenzone , ik heb dat ook gedaan toen, ik heb toen bij betaalwijze bij het onderdeel facturen zelf domiciliëring actief gezet want het duurde mij ook te lang , ik kreeg toen direct een mail met de aanvraag bevestiging en paar dagen later was dit de nieuwe betaalwijze in men klantenzone , dus ik raad je aan activeer dit eens zelf via je klantenzone.
Groetjes,
KJ
Het kan geen kwaad , je zal geen dubbele domiciliëring krijgen hierdoor , ik had dit ook aangevraagd toen in de winkel en had men 1ste factuur toen gekregen en was via overschrijving maar dan tijdje later was men domiciliëring nog niet actief, ik heb toen dit zelf actief gezet via klantenzone en toen was het zichtbaar als betaalwijze in men klantenzone en ook volgende factuur was via domiciliëring , dus probeer het eens via je klantenzone het kan geen kwaad.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Ondertussen in orde gekomen?
Groetjes,
KJ