annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Duplicaat facturen

Topic gestart op: 02-05-20 12h54

Antwoorden: 2 antwoorden

caro65
Gewaardeerd verkenner

Duplicaat facturen

Wie kan me helpen aan een duplicaat van enkele facturen?

We hebben hier bij mijn schoonvader eens het één en ander geordend en er ontbreken een paar facturen.

 

Graag een tegenbericht naar wie we ons kunnen melden - per e-mail, dan kunnen we dit per e-mail melden over welke facturen het gaat.

Met vriendelijke groeten

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze


@caro65  schreef:

Wie kan me helpen aan een duplicaat van enkele facturen?

We hebben hier bij mijn schoonvader eens het één en ander geordend en er ontbreken een paar facturen.

 

Graag een tegenbericht naar wie we ons kunnen melden - per e-mail, dan kunnen we dit per e-mail melden over welke facturen het gaat.

Met vriendelijke groeten


Heeft uw schoonvader geen klantenzone bij Orange? indien niet kan jij die voor hem aanmaken. Van daaruit kan je facturen bekijken en downloaden.

Ik heb net eens zelf gekeken en kan anderhalf jaar teruggaan.

Als dat niet voldoende is zul je de klantendienst moeten contacteren via messenger of twitter. Via e-mail kan niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


caro65
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren 😞 

Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?

Laat maar iets weten.

Groeten Caroline

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen