annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Enkele vragen over abonnement + opties + verzekeringen

Topic gestart op: 13-02-22 14h28

Antwoorden: 4 antwoorden

streulma
Aspirant verkenner

Enkele vragen over abonnement + opties + verzekeringen

OPGELOST

Hallo,

Ik ben nieuwe Orange klant.

De meeste opties in mijn account zijn geblokkeerd zoals Multimedia aankopen en verbruik buiten de EU. Premium SMS'en en oproepen.

Er waren al een aantal problemen die zich aan het rechtzetten zijn:

Ik heb een Go Extreme + Surf Extra Card

Zo had ik een verbruik van 20GB zichtbaar op de Surf Extra Card en 60GB zichtbaar op de Surf Extra Card.
Het systeem hebben ze gereset zodat dit nu juist gekoppeld staat in de Klantenzone.

Ook was er een verbruik buiten bundel op de Surf Extra Card door extra dataverbruik in het binnenland. Maar dit zal zich automatisch corrigeren zegt men.

Nu kijk ik terug in de klantenzone en zie ik ook dat ALLE verzekeringsopties actief zijn (6, 8, 12, 16 Euro + de verzekering voor de tablet).
Daar zie ik bij staan (Actieve optie), ben ik juist of ben ik mis, kan iemand dat checken in zijn Klantenzone?

verzekeringen.png

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
streulma
Aspirant verkenner

Inderdaad ik heb het gezien !

Is wel verwarrend...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja.  Heb dit al lang gezien - maar het werd niet gefactureerd zodat ik er gerust in was

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kan u gerust stellen @streulma 

Ze staan bij mij ook aan - maar ze zijn niet actief

lees dit even na Opgelost: Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd... - Tribe (orange.be)

en zeker het antwoord van TomB Opgelost: Re: Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiv... - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen