Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-22 14h28
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben nieuwe Orange klant.
De meeste opties in mijn account zijn geblokkeerd zoals Multimedia aankopen en verbruik buiten de EU. Premium SMS'en en oproepen.
Er waren al een aantal problemen die zich aan het rechtzetten zijn:
Ik heb een Go Extreme + Surf Extra Card
Zo had ik een verbruik van 20GB zichtbaar op de Surf Extra Card en 60GB zichtbaar op de Surf Extra Card.
Het systeem hebben ze gereset zodat dit nu juist gekoppeld staat in de Klantenzone.
Ook was er een verbruik buiten bundel op de Surf Extra Card door extra dataverbruik in het binnenland. Maar dit zal zich automatisch corrigeren zegt men.
Nu kijk ik terug in de klantenzone en zie ik ook dat ALLE verzekeringsopties actief zijn (6, 8, 12, 16 Euro + de verzekering voor de tablet).
Daar zie ik bij staan (Actieve optie), ben ik juist of ben ik mis, kan iemand dat checken in zijn Klantenzone?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan u gerust stellen @streulma
Ze staan bij mij ook aan - maar ze zijn niet actief
lees dit even na Opgelost: Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd... - Tribe (orange.be)
en zeker het antwoord van TomB Opgelost: Re: Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiv... - Tribe (orange.be)
Inderdaad ik heb het gezien !
Is wel verwarrend...
Ja. Heb dit al lang gezien - maar het werd niet gefactureerd zodat ik er gerust in was
Kan u gerust stellen @streulma
Ze staan bij mij ook aan - maar ze zijn niet actief
lees dit even na Opgelost: Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd... - Tribe (orange.be)
en zeker het antwoord van TomB Opgelost: Re: Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiv... - Tribe (orange.be)