Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-22 14h41
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben reeds 18 jaar klant bij Orange, ik was tot nu toe altijd een tevreden klant, plots wordt er 91 euro extra aangerekend aan mobiele data, een 4 tal dagen voor het verlopen van mijn verbruiksperiode kreeg ik melding dat mijn mobiele data op was, ik hield dit nauw in het ook en heb enkel mijn mobiele data gebruikt als het echt nodig was, hooguit enkele keren kort aangelegd... bij mijn instellingen staat ook dat ik iedere keer bij 25, bij 50 euro verwittigd wordt als ik over mijn bundel ga... ik kreeg 1 bericht dat ik over de 25 was, dan niet meer aangelegd, ik vond dit ook wel snel oplopen... vond dit al vreemd... ik ben niet in het buitenland geweest... plots moet ik 91 euro extra betalen aan mobiele data (kun je dit wel opgebruiken in 4/5 dagen??????), ik vind dit helemaal niet kunnen... gebeld naar de klantendienst, misschien komt het door een technische storing wist de dame me te vertellen.... wel dan wil ik wel dat dit meteen opgelost raakt, want nu gaat er wel 160 euro van mijn rekening... vertrouwen is precies weg, ... heb mijn domiciliëring opgegezegd, dit was de is de eerste en de laatste keer dat ze iets onterecht van mijn rekening halen, ik hoop dat dit snel opgelost raakt!
@Emke goedenavond, een fout kan altijd gebeuren.
Je moet de mensen ook de kans geven om het aan te passen, een fout kan een maand
duren boekhoudkundig, eer jij dat zien kan dat het opgelost is!
Neem anders even contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Hoop ook dat het opgelost geraakt @Emke