annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra toeslag 30 euro bij installatie in het weekend!

Topic gestart op: 10-08-23 15h15

Antwoorden: 9 antwoorden

Padeloco
Gewaardeerd verkenner

Extra toeslag 30 euro bij installatie in het weekend!

OPGELOST

Moet ik 30 euro toeslag betalen bij een installatie in het weekend als de installatiedatum voorgesteld  en meegedeeld is door de medewerker van Orange!?

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Padeloco
Gewaardeerd verkenner

Eémalig of niet, ze moeten het maar vermelden tijdens het gesprek!

Uiteraard kan ik aantonen dat ik niet werd ingelicht, alles wordt geregistreed.

Ik heb gebeld naar de klantendienst en zij hebben het nagetrokken, ik krijg die 30 euro terug.

Die medewerker van Orange heeft zeker zijn werk niet goed gedaan toen hij die datum voorstelde! Hij moest me ingelicht hebben.

Enfin, de medewerker die ik nu aan de lijn had heeft zijn werk wel goed gedaan.

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

Kosten staan hier vermeld.  Kosten | Orange België

Kunt niet aantonen dat je niet werd ingelicht

Zoals @Pletse zegt kun je de afspraak nog verzetten

En die 30 EUR is maar eenmalig.  Heb in 2019 nog 99 EUR betaald voor installatie.  Nu is dat 59 EUR

Padeloco
Gewaardeerd verkenner

Eémalig of niet, ze moeten het maar vermelden tijdens het gesprek!

Uiteraard kan ik aantonen dat ik niet werd ingelicht, alles wordt geregistreed.

Ik heb gebeld naar de klantendienst en zij hebben het nagetrokken, ik krijg die 30 euro terug.

Die medewerker van Orange heeft zeker zijn werk niet goed gedaan toen hij die datum voorstelde! Hij moest me ingelicht hebben.

Enfin, de medewerker die ik nu aan de lijn had heeft zijn werk wel goed gedaan.

 

 

 

Pletse
Gewaardeerde genezer

@Padeloco ,

Je kan gerust de datum aanpassen (mocht internet en TV nog niet geïnstalleerd zijn).
Nu, ik ben van het principe, een dag verlof nemen is mij meer waard dan die €30 dus als ze bij mij langskomen laat ik ze 's avonds of in het weekend langskomen.

0 pluimen
Padeloco
Gewaardeerd verkenner

Als je dit op voorhand weet, dan kan je kiezen uiteraard, tijdens het telefoongesprek met de medewerker om een afspraak vast te leggen heb ik het niet meegekregen dat er een toeslag is in het weekend, dit is de taak van de klantenservice om de klanten daarover in te lichten.

Ik zou ook niet speciaal verlof nemen, maar er zijn voldoende oplossingen om die 30 euro niet te moeten betalen.

 

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Het is inderdaad niet correct als ze dit niet hebben vermeld en begrijp je reactie nu volledig!

Mooi dat ze die kost zullen terug betalen/crediteren 😊, zo hoort het ook. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen