Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-08-23 15h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Moet ik 30 euro toeslag betalen bij een installatie in het weekend als de installatiedatum voorgesteld en meegedeeld is door de medewerker van Orange!?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Eémalig of niet, ze moeten het maar vermelden tijdens het gesprek!
Uiteraard kan ik aantonen dat ik niet werd ingelicht, alles wordt geregistreed.
Ik heb gebeld naar de klantendienst en zij hebben het nagetrokken, ik krijg die 30 euro terug.
Die medewerker van Orange heeft zeker zijn werk niet goed gedaan toen hij die datum voorstelde! Hij moest me ingelicht hebben.
Enfin, de medewerker die ik nu aan de lijn had heeft zijn werk wel goed gedaan.
Kosten staan hier vermeld. Kosten | Orange België
Kunt niet aantonen dat je niet werd ingelicht
Zoals @Pletse zegt kun je de afspraak nog verzetten
En die 30 EUR is maar eenmalig. Heb in 2019 nog 99 EUR betaald voor installatie. Nu is dat 59 EUR
Eémalig of niet, ze moeten het maar vermelden tijdens het gesprek!
Uiteraard kan ik aantonen dat ik niet werd ingelicht, alles wordt geregistreed.
Ik heb gebeld naar de klantendienst en zij hebben het nagetrokken, ik krijg die 30 euro terug.
Die medewerker van Orange heeft zeker zijn werk niet goed gedaan toen hij die datum voorstelde! Hij moest me ingelicht hebben.
Enfin, de medewerker die ik nu aan de lijn had heeft zijn werk wel goed gedaan.
Je kan gerust de datum aanpassen (mocht internet en TV nog niet geïnstalleerd zijn).
Nu, ik ben van het principe, een dag verlof nemen is mij meer waard dan die €30 dus als ze bij mij langskomen laat ik ze 's avonds of in het weekend langskomen.
Als je dit op voorhand weet, dan kan je kiezen uiteraard, tijdens het telefoongesprek met de medewerker om een afspraak vast te leggen heb ik het niet meegekregen dat er een toeslag is in het weekend, dit is de taak van de klantenservice om de klanten daarover in te lichten.
Ik zou ook niet speciaal verlof nemen, maar er zijn voldoende oplossingen om die 30 euro niet te moeten betalen.
Het is inderdaad niet correct als ze dit niet hebben vermeld en begrijp je reactie nu volledig!
Mooi dat ze die kost zullen terug betalen/crediteren 😊, zo hoort het ook.