annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur buiten gebruik

Topic gestart op: 29-06-22 07h57

Antwoorden: 11 antwoorden

Isabel1987
Gewaardeerd verkenner

Factuur buiten gebruik

Hallo allemaal

Mijn factuur ging afgelopen maand plots van 9 euro naar -maar liefst- iets meer dan 43 euro!

Ik heb in geen jaren zo'n hoge factuur ontvangen en dit zou zijn door kosten buiten mijn abonnement, gelinkt aan mobiel data verbruik in NL. Iets meer dan 2GB.

Bijzonder vreemd want voor dezelfde periode heb ik nog meer dan 2GB niet verbruikte data binnen mijn bundel...

Mijn vriend en ik pendelen al jaren tussen BE en NL, ik verbruik dus al jaren mijn data in NL en heb nog nooit moeten extra betalen hiervoor.

Er lijkt wat mis, maar een Orange klantendienst hierover bereiken is blijkbaar moeilijk.

Iemand hier die me kan helpen?

Labels (4)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Isabel1987 goedemorgen,

vanuit België naar Nederland, telefoneren, SMS- en of MMS kost geld.

Daar moet je voor bij de regering zijn.

Wij zijn het enige land die deze kosten aanrekent.

Jammer maar helaas.  Misschien heb je daar even niet opgelet!

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Isabel1987
Gewaardeerd verkenner

Dag Josette

Jammer genoeg is jouw reactie naast de kwestie in mijn situatie. Zoals eerder beschreven gaat het over dataverbruik en was er voldoende verbruik over in mijn eigen bundel.
Dat er kosten gerekend worden om vanuit BE naar Nl te bellen, dat doet er dan ook helemaal niet toe en komt vooral over als een frustratie van jou die in mijn verhaal niet ter zake doet.
Zoals aangegeven verbruik ik wekelijks in NL en dit heeft nooit eerder voor extra kosten gezorgd.

Deze vraag op dit forum stel ik om meer informatie te krijgen die ik nog niet heb kunnen terug vinden omdat de klantendienst amper bereikbaar blijkt. Ik hoef door een andere klant dan ook niet met de vinger gewezen te worden met de boodschap dat ik niet heb opgelet.
Elkaar helpen kan ook op een positieve noot.

Josette
Wijze
Wijze

@Isabel1987 dank je wel voor je kattige antwoord.

Dit was helemaal de bedoeling niet!

Neen via FB-Messenger eens contact op!

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Isabel1987
Gewaardeerd verkenner

Dank voor jullie reacties, maar hier zit mijn extra verbruik niet.

Dit had ik al allemaal nagekeken. Het gaat enkel en alleen over data in NL terwijl mijn eigen bundel niet op is 🙂

Vandaar mijn grote verbazing...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen