Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-21 13h23
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik kreeg een factuur die €12 duurder was. In de gedetailleerde factuur kan ik enkel zien dat het te wijten is aan mobiele data buiten bundel. Ik heb echter nooit een melding gekregen dat mijn data van die maand opgebruikt was en ik dus meer aan het verbruiken was.
In het buitenland kan je een optie aanvinken dat je nooit mobiel netwerk mag inschakelen als er extra kosten bijkomen, maar kan dat dan niet voor het binnenland? Dit is een hoge extra kost die zomaar erbij komt zonder het te beseffen..
Kan ik deze factuur nietig laten verklaren en terwijl een oplossing krijgen waardoor ik nooit meer over mijn data limiet ga?
@Tcomeyne Voor zover ik kan uitmaken moet je (onderaan) Toegang mobiel internet blokkeren
Dan geldt die schuifbalk voor zowel binnenland als buitenland.
Best is je mobiel verbruik af en tot controleren in My Orange. Het mobiel verbruik in Belgie is redelijk goed up to date.
Ik kan mijn bericht niet aanpassen of verwijderen. Weet je hoe ik mijn bijlage nog kan aanpassen?
Waar vind ik die National Data Control in de Orange App? Ik vind het niet meteen terug..
@Tcomeyne Hier er een screenshot van een goede vriend uit de babbelhoek helpt ook meerdere mensen
zou toch even er mee naar de winkel gaan dat zij het ook even nakijken voor je een te hoge factuur krijgt . Dat je niet vol verrassingen staat . Fijne groeten
tinneke 2
@Tcomeyne je mag nooit privé gegevens openbaar zetten . Zoals je telefoonnummer ,je factuur 🧾 en andere privé aangelegenheden . Dat geeft @Totem in Tribe al eens duidelijk uitgelegd . Lees maar eens goed alles over tips en tricks .Nieuws enz …
Je kan daar veel van leren .
Bij vragen kan je altijd bij verschillende ervaren Tribe o.a @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous enz..
Ik leer nog van hen altijd bij . Zijn goede leermeesters .
fijne avond
Je hebt maar 1 uur tijd om je bericht aan te passen. Je kunt wel de afbeelding verwijderen in je profiel - foto’s
My orange, mijn producten beheren, mij, opties beheren, dan zie laatste link.
maar voorlopig draait mijn opties beheren vierkant, best morgen eens zien