Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-21 13h23
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik kreeg een factuur die €12 duurder was. In de gedetailleerde factuur kan ik enkel zien dat het te wijten is aan mobiele data buiten bundel. Ik heb echter nooit een melding gekregen dat mijn data van die maand opgebruikt was en ik dus meer aan het verbruiken was.
In het buitenland kan je een optie aanvinken dat je nooit mobiel netwerk mag inschakelen als er extra kosten bijkomen, maar kan dat dan niet voor het binnenland? Dit is een hoge extra kost die zomaar erbij komt zonder het te beseffen..
Kan ik deze factuur nietig laten verklaren en terwijl een oplossing krijgen waardoor ik nooit meer over mijn data limiet ga?
Je zou de app kunnen downloaden daar kan je alles bij houden en weet je perfect wat je verbruikt 😉
Ik heb de app al sinds dag 1, maar de app heeft me niet gewaarschuwd dat ik plots over mijn verbruik zat.
Voor zover ik zie kun je dit zelf blokkeren, zie punt 4 hier Hoe voorkom ik buiten bundel te gaan? | Orange België
Verder hou ik mijn verbruik in de gaten in My Orange
Of je je factuur nietig kan laten verklaren betwijfel ik
Je kunt ook bellen naar de klantendienst of naar een Orange shop gaan: zie hier Mobiel internet configureren | Orange België
zie de oplossing hier Opgelost: Re: Mobiel internet limiet buiten abonnement - Tribe (orange.be)
ps - best je gsm nummer onzichtbaar maken in je afbeeldingen.
Dankjewel, de Travel Data Control gaat echter over de mobiele data in het buitenland. Die stond reeds op 0, bij mij was het plots in België zelf. Ik zag wel dat het eenvoudiger is om deze instelling te bekijken en aan te passen op de computer dan op mijn smartphone. Iets overzichtelijker.
Hopelijk staat alles juist, voor mij is er niets veranderd: