annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox gsm nummer voor aanmaken account klantenzone

Topic gestart op: 16-08-23 14h25

Antwoorden: 6 antwoorden

bodegem
Gewaardeerd verkenner

Flybox gsm nummer voor aanmaken account klantenzone

OPGELOST

Hallo,

Ik heb een nieuwe modem en abonnement genomen voor de flybox omdat mijn vorige modem defect was, en het oude abonnement stopgezet. Maar nu is mijn volledige klantenzone weg. Ik wil de account van mijn klantenzone terug activeren met heb daarvoor het gsm nummer van de flybox nodig. Ik vind dit echter nergens terug, niet in de pdf van mijn abonnement en ook niet bij het inloggen op de flybox. Er staat enkel "verbonden via simkaart" maar geen gsm nummer. Weet iemand hoe ik dat nummer kan terugvinden ? Alvast bedankt. Marc

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
bodegem
Gewaardeerd verkenner

hallo... ondertussen contact gehad met klantendienst ... een vriendelijke nederlandse dame die alles opgelost heeft 👍 klantenzone is terug ok ... we zijn terug vertrokken voor 5 jaar Flybox 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
bodegem
Gewaardeerd verkenner

hallo... ondertussen contact gehad met klantendienst ... een vriendelijke nederlandse dame die alles opgelost heeft 👍 klantenzone is terug ok ... we zijn terug vertrokken voor 5 jaar Flybox 

bodegem
Gewaardeerd verkenner

Dag Pletse, Bedankt voor je antwoord maar in de mail staat het ook niet. En een sms van activatie heb ik niet ontvangen. De flybox werkte wel al na een paar uur. Ik zal morgen nog eens naar de klantendienst bellen. Vandaag 10 minuten naar muziekje geluisterd zonder antwoord

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@bodegem jammer dit te lezen,

neem eens via FB-Messenger contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wl je als je antwoord een @voor de naam zetten dan zien we dde antwoorden sneller.

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@bodegem Een goedenavond,

heeft het antwoord van @Pletse  je kunnen helpen?

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen