Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-23 14h25
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb een nieuwe modem en abonnement genomen voor de flybox omdat mijn vorige modem defect was, en het oude abonnement stopgezet. Maar nu is mijn volledige klantenzone weg. Ik wil de account van mijn klantenzone terug activeren met heb daarvoor het gsm nummer van de flybox nodig. Ik vind dit echter nergens terug, niet in de pdf van mijn abonnement en ook niet bij het inloggen op de flybox. Er staat enkel "verbonden via simkaart" maar geen gsm nummer. Weet iemand hoe ik dat nummer kan terugvinden ? Alvast bedankt. Marc
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo... ondertussen contact gehad met klantendienst ... een vriendelijke nederlandse dame die alles opgelost heeft 👍 klantenzone is terug ok ... we zijn terug vertrokken voor 5 jaar Flybox
hallo... ondertussen contact gehad met klantendienst ... een vriendelijke nederlandse dame die alles opgelost heeft 👍 klantenzone is terug ok ... we zijn terug vertrokken voor 5 jaar Flybox
Dag Pletse, Bedankt voor je antwoord maar in de mail staat het ook niet. En een sms van activatie heb ik niet ontvangen. De flybox werkte wel al na een paar uur. Ik zal morgen nog eens naar de klantendienst bellen. Vandaag 10 minuten naar muziekje geluisterd zonder antwoord
@bodegem jammer dit te lezen,
neem eens via FB-Messenger contact op.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Wl je als je antwoord een @voor de naam zetten dan zien we dde antwoorden sneller.
Fijne avond.