Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-23 14h25
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb een nieuwe modem en abonnement genomen voor de flybox omdat mijn vorige modem defect was, en het oude abonnement stopgezet. Maar nu is mijn volledige klantenzone weg. Ik wil de account van mijn klantenzone terug activeren met heb daarvoor het gsm nummer van de flybox nodig. Ik vind dit echter nergens terug, niet in de pdf van mijn abonnement en ook niet bij het inloggen op de flybox. Er staat enkel "verbonden via simkaart" maar geen gsm nummer. Weet iemand hoe ik dat nummer kan terugvinden ? Alvast bedankt. Marc
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo... ondertussen contact gehad met klantendienst ... een vriendelijke nederlandse dame die alles opgelost heeft 👍 klantenzone is terug ok ... we zijn terug vertrokken voor 5 jaar Flybox
Hallo, helaas niet. Het staat niet in de mail en een sms heb ik niet ontvangen. Ik heb ingelogd op de flybox en alle mogelijke menu's doorlopen maar het nummer niet gevonden. Mvg Marc
Dag Marc, toen het abonnement geactiveerd werd voor de Flybox heb je normaal een mail ontvangen waarin ook het gsmnummer staat van het geactiveerde abonnement. Misschien moet je eens zoeken in je mails/verwijderde items of je zo'n mailtje terug vind.