Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 18h07
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi All,
Bij aankoop flybox (39euro) stond als je binnen het jaar opzegt de box moet verder afbetalen elke maand minder naargelang je in dat jaar klant bent.... heeft iemand nog die aflostabel van de flybox hoeveel ik moet betalen als ik opzeg na de 4de maand? Ik vind 150 gb zeeeer weinig.... ik werk in de dag en zit na 14 dagen al op men limiet en wacht dan nog met tv kijken tot 18 uur. 14 dagen internet, 14 dagen smalband dat zo traag is dat mijn app 5 min moest downloaden en mijn mail met bijlage er 40!!! minuten moest doen om verstuurd te worden! Nu hoor ik wel maar mag niks zeggen dat er vanaf maandag 6 april er wel 50 gb extra data komt voor de flybox 😉 voor mij jammer maar veeeeel te laat dan heb ik men tadaam box. betaalde liever iets meer per maand dan dit veeeel te lage GB verbruik! Verder werkte de flybox wel super goed was er wel content mee.... maar kijken en surfen met timing van minuten en gb is niets voor mij 🙂
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @pievdb ,
De aflossingstabel is letterlijk de €90 korting delen door 12 maand.
De flybox kost €129, met een jaarabonnement is deze €39. Dus €90 korting, stop je na een half jaar betaal je bijvoorbeeld nog €45 restwaarde.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
dat was idd men punt! omdat ik zeer tevreden was en jammer vindt dat er geen opties zijn.... en maar op een ander moet gaan... meen het echt jammer hoor.... ma kijk.... zullen beter hier de hoofdzaak van maken ipv de bijzaak.... wie zit nu te wachten op weken wachten op afspraak, voor technieker, ect ect idd daarvoor wad in mijn oge de flybox super cool! plug and play....
@pievdb ja das niet van gierig en of de goedkoopste keus he in dit geval wat slecht ingeschat kwa verbruik. De tabel heb ik achter gezocht maar ik vind die niet.
Misschien andere tribers die kunnen helpen ?
sta op de klantenzone zegge ze maar al dagen aan het zoeken en onvindtbaar.... bellen naar klantendienst is onbegonnen en via twitter wordt de vraag ontweken en vermeld komt maandag 50 gb bij....