Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 12h29
Antwoorden: 34 antwoorden
Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.
Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:
Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is. Maar ik zou graag Orange klant blijven.
Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?
@pievdb daar wil ik toch iets op zeggen:
Zo een Flybox is er voor gemaakt voor diegene die weinig tot bijna geen internet nodig hebben. Moest je veel volume gebruiken is het beter voor vast internet te nemen. Dus dat het volume tot een bepaalde hoogte gaat kan ik wel begrijpen.
Aan de andere kant begrijp ik jou verhaal ook , is er meer keus dan heb je misschien meer klanten en misschien ook wat andere volumes te kiezen. Enkel denk ik niet dat Orange hier op inspeelt of op gaat inspelen en dat het zo blijft. De Flybox is niet het hoofd aanbod maar de vaste volumes. Net als Telenet kijk naar Yugo of de Tadaam , daar komt geen reclame van en op de website is er ook geen hoofd reclame van.
Maar ik denk dat ik wel weet wat je precies bedoeld en dat is op de kabel knippers. Die willen enkel internet , onbeperkt gebruik , met de FUP die verplicht is , en dan niet ergens op hoeven letten. Ja dan doet de Flybox geen goede dienst.
simpel hun netwerk kan dat niet aan zie nu met iedereen gratis meer data ect dat mijn flybox alsook mijn 4 g van go gewoon niet meer stabiel werkt 😉 magoe was nie bedoeling er ure over te zage ook lol wou gwn men menig kwijt....;-)
@pievdb ik noem dat geen zagen ik noem dat , zoals je zelf benoemd , je mening geven. En dat mag ook wel eens een keer want dat gebeurd te weinig naar mijn mening. Dit forum is niet enkel voor problemen op te lossen maar ook te luisteren naar andere zijn mening. En dat is net zo belangrijk.
vanaf nu maandag 50 extra GB 😉
maar ng niets ontvangen.