Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 12h29
Antwoorden: 34 antwoorden
Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.
Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:
Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is. Maar ik zou graag Orange klant blijven.
Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?
De 50GB extra was een welgekomen geschenk, maar na één maand volop online te werken is dat ondertussen al opgebruikt en ons huidig abonnement ook bijna. Weet iemand of er een tweede geschenk komt?
Een andere vraag: Is het mogelijk om voor de volgende paar maanden een tweede abonnement aan te kopen (zonder modem) en de simkaart te wisselen als één abonnement opgebruikt is. Wat kunnen de consequenties hiervan zijn?
De 50GB extra was een welgekomen geschenk, maar na één maand volop online te werken is dat ondertussen al opgebruikt en ons huidig abonnement ook bijna. Weet iemand of er een tweede geschenk komt?
Een andere vraag: Is het mogelijk om voor de volgende paar maanden een tweede abonnement aan te kopen (zonder modem) en de simkaart te wisselen als één abonnement opgebruikt is. Wat kunnen de consequenties hiervan zijn?
Ugh @volckaertp,
Vorige week werd er een Orange Thank You geschenk van 4GB aangeboden. Momenteel is er geen info over een ander data bonus maar indien er een nieuw steun zou aangeboden worden zou je hiervan worden geïnformeerd via onze klassieke kanalen.
Totem's groetjes,
Totem
Bedankt voor het antwoord Totem!
Wij hebben 50GB extra bijgekregen bij een Flybox abonnement.
Ondertussen zijn we overgeschakeld naar Telenet voor internet thuis. Nu je geen internet meer op het werk gebruikt is er gewoon veel meer thuis nodig, zeker met al die videoconferencing overdag.
Bedankt voor het antwoord Totem!
Wij hebben 50GB extra bijgekregen bij een Flybox abonnement.
Ondertussen zijn we overgeschakeld naar Telenet voor internet thuis. Nu je geen internet meer op het werk gebruikt is er gewoon veel meer thuis nodig, zeker met al die videoconferencing overdag.
Met veel plezier ! Wat jammer dat je naar Telenet bent overgegaan, je had ook van ons Love-pakket kunnen genieten !
Totem's groetjes,
Totem
Maar daar zie ik geen mogelijkheid om enkel internet te bestellen, spijtig! Flybox was ideaal voor ons, maar in deze tijden niet meer...