Kan ik genieten van het Flybox-aanbod?
Onze Flybox blijft een goede optie als aansluiting voor thuis: 50 + 100 GB voor 20 € / maand. Het pakket biedt 50 GB tussen 6.00 en 18.00 uur en 100 GB vanaf 18.00 uur tot 6.00 uur en in het weekend. Op dit moment voorzien we geen extra GB voor ons Flybox-aanbod, gezien we schatten dat de extra tijd online zonder impact op de klantenervaring kan gedragen worden door het inbegrepen volume. Desalniettemin volgen we voortdurend de situatie en het verbruik op. Dit om er steeds zeker van te zijn dat we alle nodige connectiviteit bieden aan onze klanten om hun professionele en persoonlijke activiteiten onder de best mogelijke omstandigheden verder te zetten. We monitoren natuurlijk ook de belasting van ons netwerk met als doel een efficiënte en kwalitatieve service te garanderen voor alle mobiele verbindingen.
Dus het wordt wel opgevolgd zoals je kan lezen maar dat er op dit moment dus niet iets extra's is voor de flybox. Het zou misschien een mooie geste zijn om de berekening tegen de helft te doen maar ik betwijfel of het door komt. Dus met de helft bedoel ik 2 GB gebruiken en dat er 1GB af gaat van je totale surf volume. Misschien is dat nog een optie.Maar ik denk dat 100-200 GB kopen voor dezelfde prijs een beetje er over gaat omdat je dan beter vast internet kan nemen.