Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Ik heb een dringende vraag over mijn factuur. Ik heb het Cheetah-tarief van 30€ per maand, en moet plots 72,09€ betalen. Dit omdat ik getelefoneerd heb naar Capital One USA om bankproblemen op te lossen. Ik werd echter verteld door Capital One dat dit nummer gratis te bereiken was vanuit België.
Kan dit a.u.b worden rechtgezet? Alvast bedankt.
In bijlage een screenshot van het bewijs dat deze nummer gratis zou zijn.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

@charliefoubert  ik vrees er voor dat dit geen gratis nummer gaat ondanks de bewering aan hun kant. U maakt vanuit hier een internationale call dus buiten belgie en die is betalend. Dat wil dus zeggen vanuit hier wordt er gebeld naar de verinigde staten en dat is 1,80 euro per minuut. U kan altijd wachten op het antwoordt op FB maar zelf denk ik persoonlijk dat dit aangerekend wordt.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

@charliefoubert 

Ik vrees voor u dat @patrick2  gelijk heeft ...

Van die gratis nummers, dat werkt nooit internationaal. Dit omdat providers enkel in hun eigen land iets te zeggen hebben, ze kunnen niet beslissen voor het buitenland. En in ons landje (en de anderen ook vermoed ik) is bellen buiten de landsgrenzen betalend. Er bestaan links of rechts specifieke akkoorden door middel van speciale formules, maar dan is het gewoon goedkoper doch nog steeds betalend.

Die man of vrouw uit de VS heeft u dus een goeie peer gestoofd, waarschijnlijk uit onwetendheid, maar toch ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Bedankt voor de uitleg. Wel zéér vervelend..

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht


@charliefoubert  schreef:

Bedankt voor de uitleg. Wel zéér vervelend..


Inderdaad, onverwachte uitgaven, zeker indien men u gezegd had dat die er niet gingen zijn, dat is nooit prettig. Hoe groot of hoe klein het bedrag ook mag zijn, het is niet leuk. Gefrustreerde smiley

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

IDD internationale calls worden aangerekend..

denk dat er duidelijk staat dat het onbeperkte gratis bellen enkel naar belgische en nationale nummers is..

als je veel naar het buitenland belt kun je de optie " international Call Advantage " activeren en kost je 5,95 euro per maand...

of je installeert VOIP CHEAP en per 10 euro opladen kun je 3 maanden naar heel de wereld gratis bellen !!!

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten. 

Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ... Gefrustreerde smiley

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht


@Noepseke  schreef:

jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten. 

Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ... Gefrustreerde smiley


Inderdaad, er moet momenteel toch iets aan de hand zijn bij Orange ... Het is nooit snel geweest, maar tegenwoortdig is het toch wel echt heel traag ... En dan bedoel ik niet hun producten maar wel de klantenservice.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Ik heb inderdaad nog steeds geen antwoord gekregen van Orange zelf. Hoe kan ik hen dan bereiken? Via de telefoonnummer wordt je helaas veel te lang op wachttoon gezet.

Bedankt voor jullie feedback, ik begrijp alleen niet waarom Capital One mij de foutieve informatie geeft dat het mogelijk is om gratis te bellen via die nummer, maar goed.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

@charliefoubert 

Zowat elke firma ter wereld heeft wel medewerkers die onvolledige of foutieve info aan hun klanten verspreiden hoor .. Dat is niks nieuws ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen