annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Topic gestart op: 02-12-19 12h38

Antwoorden: 15 antwoorden

charliefoubert
Ervaren verkenner

Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Ik heb een dringende vraag over mijn factuur. Ik heb het Cheetah-tarief van 30€ per maand, en moet plots 72,09€ betalen. Dit omdat ik getelefoneerd heb naar Capital One USA om bankproblemen op te lossen. Ik werd echter verteld door Capital One dat dit nummer gratis te bereiken was vanuit België.
Kan dit a.u.b worden rechtgezet? Alvast bedankt.
In bijlage een screenshot van het bewijs dat deze nummer gratis zou zijn.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Noepseke
Veteraan verkenner

jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten. 

Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ... Gefrustreerde smiley

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten. 

Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ... Gefrustreerde smiley


Inderdaad, er moet momenteel toch iets aan de hand zijn bij Orange ... Het is nooit snel geweest, maar tegenwoortdig is het toch wel echt heel traag ... En dan bedoel ik niet hun producten maar wel de klantenservice.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noepseke
Veteraan verkenner

geloof het of niet maar nu heb ik gisteren wel ineens antwoord gehad via messenger ! 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

geloof het of niet maar nu heb ik gisteren wel ineens antwoord gehad via messenger ! 


Ja, ik geloof dat. Zolas reeds honderduizendmaal op dit forum gezegd, bij Orange moet je geduld hebben. Soms heel veel geduld. Meestal (helaas niet altijd) komt het dan wel in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen