annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Topic gestart op: 02-12-19 12h38

Antwoorden: 15 antwoorden

charliefoubert
Ervaren verkenner

Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

Ik heb een dringende vraag over mijn factuur. Ik heb het Cheetah-tarief van 30€ per maand, en moet plots 72,09€ betalen. Dit omdat ik getelefoneerd heb naar Capital One USA om bankproblemen op te lossen. Ik werd echter verteld door Capital One dat dit nummer gratis te bereiken was vanuit België.
Kan dit a.u.b worden rechtgezet? Alvast bedankt.
In bijlage een screenshot van het bewijs dat deze nummer gratis zou zijn.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

@charliefoubert 

Zowat elke firma ter wereld heeft wel medewerkers die onvolledige of foutieve info aan hun klanten verspreiden hoor .. Dat is niks nieuws ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
celloke77
Gewaardeerd verkenner

IDD internationale calls worden aangerekend..

denk dat er duidelijk staat dat het onbeperkte gratis bellen enkel naar belgische en nationale nummers is..

als je veel naar het buitenland belt kun je de optie " international Call Advantage " activeren en kost je 5,95 euro per maand...

of je installeert VOIP CHEAP en per 10 euro opladen kun je 3 maanden naar heel de wereld gratis bellen !!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@charliefoubert  ik vrees er voor dat dit geen gratis nummer gaat ondanks de bewering aan hun kant. U maakt vanuit hier een internationale call dus buiten belgie en die is betalend. Dat wil dus zeggen vanuit hier wordt er gebeld naar de verinigde staten en dat is 1,80 euro per minuut. U kan altijd wachten op het antwoordt op FB maar zelf denk ik persoonlijk dat dit aangerekend wordt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@charliefoubert 

Ik vrees voor u dat @patrick2  gelijk heeft ...

Van die gratis nummers, dat werkt nooit internationaal. Dit omdat providers enkel in hun eigen land iets te zeggen hebben, ze kunnen niet beslissen voor het buitenland. En in ons landje (en de anderen ook vermoed ik) is bellen buiten de landsgrenzen betalend. Er bestaan links of rechts specifieke akkoorden door middel van speciale formules, maar dan is het gewoon goedkoper doch nog steeds betalend.

Die man of vrouw uit de VS heeft u dus een goeie peer gestoofd, waarschijnlijk uit onwetendheid, maar toch ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


charliefoubert
Ervaren verkenner

Bedankt voor de uitleg. Wel zéér vervelend..

Leden met de meeste pluimen