annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GO Light van België naar Nederland bellen

Topic gestart op: 06-08-24 15h32

Antwoorden: 3 antwoorden

Creasu
Aspirant verkenner

GO Light van België naar Nederland bellen

OPGELOST

Hallo, ik zit met 2 andere gezinsleden op het GO Light abonnement. Ik ben recent afgestudeerd van de hogeschool en ben nu dus bezig met sollicitaties. Ik krijg soms aanbiedingen vanuit Nederland en daarom vroeg ik mij af als ik naar Nederland bel of ik dan moet bijbetalen? Ik heb het antwoord zelf proberen zoeken maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden. Als iemand mij opbelt dus als ik gewoon antwoord neem ik aan dat ik niet moet bijbetalen kan dat kloppen?

 

Met vriendelijke groeten,

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Als je met een BE nr naar een NL nummer belt, en je bent in Belgie kost het 0.2299 EUR /min

zie LET_2305011_Tariff roaming_NL.indd (orange.be)

Als je in zone 1 bent, maar niet in Belgie is het in je abonnement inbegrepen

Als je opgebeld wordt moet je niet bijbetalen, tenzij je je buiten zone 1 bevindt

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Creasu  een goedenavond,

je kan ook met Wathsapp opbellen dan kost je dat niets, wij

hebben Nederlandse vrienden en doen dat dan altijd via Wathsapp.

Fijne avond.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Creasu
Aspirant verkenner

Ja dat stel ik momenteel altijd voor maar ik heb het al eens voorgehad dat de andere persoon zij dat die geen whatsapp kon gebruiken.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als je met een BE nr naar een NL nummer belt, en je bent in Belgie kost het 0.2299 EUR /min

zie LET_2305011_Tariff roaming_NL.indd (orange.be)

Als je in zone 1 bent, maar niet in Belgie is het in je abonnement inbegrepen

Als je opgebeld wordt moet je niet bijbetalen, tenzij je je buiten zone 1 bevindt

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen