annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GO Plus abonnement

Topic gestart op: 24-07-20 08h41

Antwoorden: 16 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

GO Plus abonnement

Goeiemorgen

Weet er iemand of er iets gewijzigd is aan het GO PLus abonnement? Ik heb sinds vanmorgen 8GB ipv 5GB.
Op de website van Orange zie ik niets staan.

Orange.jpg

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb wel een lichte stijging per maand dat wel van de mobiele data. Dus dat wil zeggen ik gebruik wel steeds meer en meer data in de zin ik durf nog wel eens iets te downloaden als ik mobiele data gebruik. Maar ik blijf toch aan die 1 GB per maand zitten kom daar echt niet boven omdat ik geen facetime gebruik of tiktok dingen of videobellen. Maar zoals ik al zei ben er wel dankbaar voor want dit is iets wat ik bij Telenet niet heb en kreeg. Daar veranderd er weinig. Maar nog ff geduld dan is mijn promo bij Telenet weg en dan de boel naar Orange. Scheelt mij niet veel per maand aan de betaling want heb net nog eens bekeken maar ik krijg er wel meer voor terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dus dan ga je alles overzetten naar Orange? Ondanks dat Orange geen terugkijk tv heeft, ben ik zelf echt content van TV/Internet. Ben het ondertussen gewoon om geen terugkijk tv te hebben. Ik gebruik VTMGO en VRTNu om nieuws of andere programma's terug op te vragen. Voor films gebruik ik Netflix. Telenet is voor mij geschiedenis 😉 ...zet nooit meer de stap naar hun.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ondanks er geen terug kijk tv is zet ik dan alles over inderdaad. Om het simpel te berekenen ik had een Wigo 9 GB met play more kosten per maand €130. Als ik Orange neem zonder de play more , €104 maar wel 2 gsm nummers aan 8 GB per stuk , want bij Telenet is de 9 GB te verdelen over twee nummers , onbeperkt bellen en sms is het zelfde en daar dan tv en internet bij. Ok een besparing van xxx € per maand maar meer voordeel zoals je merkt. Dat terug kijk tv en die films tja @Anonymous  is een extra waar je voor betaald dat zit ook in die €130 maar op den duur kan je alles nemen als extra. Oh ja in die €104 per maand bij Orange dus 2 gsm nummers dus Go plus , optie speedboost en tv en internet. Moest ik de Go Intense twee keer nemen €106 per maand neem ook nog eens €20 per maand optie smart data, afbetaling toestellen want heb er twee genomen , is een totaal van €126 per maand. Bij Telenet heb je geen twee toestellen erbij in dat pakket dat komt maandelijks er nog eens bij als je er daar koopt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Succes met je overstap naar Orange. 👍
Hopelijk gaat alles vlot. Maar dat zal wel.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  daar zorgen we toch voor dat alles vlot verloopt 🙂 

Moet zeggen de eerste keer dat er een Orange technieker kwam was ook alles vlot in orde geen probleem gehad. Enkel dat er dingen bij hun misliepen door afspraken. De eerste was niet komen opdagen de tweede was totaal niet ingeboekt tot ik zei deze week komt er eentje en dat op zaterdag. Kreeg als antwoord dat is goed en die is gratis want het is onze fout. Normaal kost die € 99 weekend afspraak. Diezelfde zaterdag stond er eentje en het werkte direct. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen