annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen 2staps verificatie

Topic gestart op: 04-10-20 14h09

Antwoorden: 3 antwoorden

jamierocket
Aspirant verkenner

Geen 2staps verificatie

Sinds donderdag probeer ik een sms te ontvangen van paypal met een code voor men 2staps verificatie en ontvang steeds niks voor de rest ontvang ik alles kan dit zijn dat orange dit blockeert ivm spam?

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@jamierocket  het beste kan je hier eens kijken en je bij aansluiten : https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/paypal-wachtwoord-herstellen/m-p/63195

Dit probleem heeft zich al gemeld en er is nog geen oplossing voor. Als je had gezocht met de zoekbalk was je erop uitgekomen maar geen probleem. Je kan volgen in die post en vragen stellen dit om dubbele topics te vermijden. 

@NelsonM  of @MustafaY  kunnen jullie deze post verplaatsen naar de post in de Link ? Dan hebben we geen dubbele topics over hetzelfde probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer


@patrick2  schreef:

@jamierocket  het beste kan je hier eens kijken en je bij aansluiten : https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/paypal-wachtwoord-herstellen/m-p/63195

Dit probleem heeft zich al gemeld en er is nog geen oplossing voor. Als je had gezocht met de zoekbalk was je erop uitgekomen maar geen probleem. Je kan volgen in die post en vragen stellen dit om dubbele topics te vermijden. 

@NelsonM  of @MustafaY  kunnen jullie deze post verplaatsen naar de post in de Link ? Dan hebben we geen dubbele topics over hetzelfde probleem.


Hallo @patrick2,

De post onder een andere post verplaatsen is niet mogelijk, maar ik heb wel nieuwe antwoorden geblokkeerd. Zo kunnen andere Tribers die een vraag op dezelfde onderwerp hebben naar de link die je gegeven hebt gaan 🙂

Groetjes,

Nelson 

0 pluimen
jamierocket
Aspirant verkenner

Had ik het via de zoekbalk gevonden had ik dit niet gepost 😁 maar volgens paypal blockeert orange hun code want zij hebben het wel verstuurt nog een fijne dag verder joejoe 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen