Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-12-19 10h38
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik ben nu eind december 10 jaar klant bij orange. Iemand enig idee of ik misschien korting krijg bij aankoop van een nieuw gsm toestel?
@Mariskadujacqui Bij aankoop van een nieuw toestel met abonnement gekoppeld geeft wel extra korting. Een los toestel dus niet maar wat @Movieman aanhaalt is zeker een optie. Uw oude gsm binnen doen en zij kijken wat op dat moment de waarde is. Kleine extra leuk weetje is als u de oude gsm binnen brengt en akkoord gaat verdiend u de Orange recycle badge 😎
Volgens mij wel. Best informeer je even bij een Orange Center voor de verdere details en welke toestellen er in aanmerking zullen komen.
@Alcarazz het enige waardoor je korting krijgt is de waarde van uw oud toestel in mindering op uw nieuw toestel.
@Mariskadujacqui wat @Movieman stuurd is correct. En die extra korting op een aankoop van een nieuw gsm toestel nee helaas niet. Ook dit hebben we al voor gelegd bij Orange.