annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Unlimited Special edition wordt verlengd!

Topic gestart op: 12-03-21 10h45

Antwoorden: 23 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Go Unlimited Special edition wordt verlengd!

Ugh allemaal, Totem heeft nog goed nieuws!


We verlengen onze Go Unlimited Special edition!


Tot en met 15/04/2021 neem je dit abonnement voor slechts €30 in plaats van €40 hiermee kan je ongelimiteerd bellen, surfen en sms'en.


Voor wie?

Alle nieuwe klanten die Go Unlimited kiezen genieten automatisch van deze lagere prijs.
Ook klanten die een tariefplanverandering vragen naar Go Unlimited zullen hier automatisch van genieten.
Bestaande klanten met Go Unlimited kunnen de Special edition aanvragen door te bellen naar 5000.
Klanten met Go Unlimited Special edition behouden deze verlaagde prijs voor de volledige duurtijd van hun contract.
Deze promo is geldig voor residentiële klanten en klanten met een btw-nummer.

Opgelet:


- Je krijgt geen multiproductvoordeel voor Go Unlimited Special edition. Wel voor de andere tariefplannen op dezelfde factuur die in aanmerking komen. Vb: Je neemt een Go Intense en Go Unlimited. Je krijgt het multiproductvoordeel voor je Go Intense, en de Special edition promotie voor Go Unlimited.


- De webpromo is niet van toepassing voor Go Unlimited Special edition.

 

De groeten van Totem en de geesten,

 

Totem

Labels (2)
23 ANTWOORDEN 23
patrick2
Wijze
Wijze

@Kula  

Dat klopt het is 30GB aan volle snelheid daarna verder surfen aan verlaagde snelheid. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Totem  @patrick2  @Gregory Vandaag de laatste dag , ben echt benieuwd wat er gaat komen , ik heb zo voorgevoel dat Orange weer met iets gaat uitpakken .

 

Groeten,

bigMODDER

Bethesda
Ervaren verkenner

Ik heb zo een pakket 15 gb, tv en internet. Hierdoor krijg ik 9 euro korting. Nu had ik geklikt op die unlimited godat ook 30 euro is, ik dacht dezelfde prijs als wat ik nu betaal aan mijn gsm kostprijs. Blijkbaar verlies ik dan die 9 euro, en komt er 9 euro bij op mijn abonnementsgeld. Vind ik echt niet kunnen

Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Bethesda Het staat in de voorwaarden.  Unlimited is normaal aan 40 EUR.  Met je combinatievoordeel zou dat op 40 - 9 = 31 EUR komen.  De special edition staat nu aan 30 EUR, of 10 EUR korting.  Kunnen ze toch niet nog een extra 9 EUR korting aan toevoegen.

Als je genoeg hebt aan 15 GB kun je binnen 30 dagen terug overschakelen naar de Go Intense aan 30 - 9 EUR =21 EUR

Gsm-abonnementen Go - 8GB aan 16€ | Orange België

Geniet van Go Unlimited voor 30 € i.p.v. 40 € per maand. Actie geldig t.e.m. 15/04/2021. Aanbieding niet compatibel met het multiproductvoordeel.
Eens je 30 GB verbruikt hebt, kan je onbeperkt verder surfen aan een verlaagde snelheid (512 Kbps).

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Zie hier de link tot de info dat ik gelezen heb (scroll naar beneden) , persoon heeft altijd al gelijk gehad.

 

Groeten,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen