Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-20 11h00
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik ben onglans overgeschakelt naar Go Unlimited. En ben echt super tevreden en dan komt er nog eens bij dat ik meer dan genoeg data heb. Echt het beste abonnement dat ik ooit heb gehad(tot nu toe).
@Egel internet buiten het abonnement wil dus zeggen dat ze een verbruik heeft wat niet in de bundel zat. Maar een Go Unlimited heeft wel degelijk een onbeperkt verbruik , het is wel aan verlaagde snelheid, als het gaat om mobiele data. Zou toch eens de factuur goed nakijken waar deze kosten aan opgemaakt zijn want dit kunnen ook speciale sms berichten zijn of speciale telefoon nummers die gebeld zijn. Dus de vraag is eigenlijk heeft je vriendin haar factuur nagekeken waar deze kosten op gebaseerd zijn dus waar deze kosten vandaan komen? Op de gedetailleerde factuur gaat ze dat zien staan.
In het abonnement zit dus ook onbeperkt bellen en sms berichten maar speciale nummers en of sms berichten zitten hierbij niet inbegrepen. Het bellen naar nummers buiten de lands grens zal ook aangerekend worden want dat is roaming.
Wat @patrick2 hier in het lang en het breed heeft uitgelegd is correct.
Met een GO Unlimited kan je nooit extra aangerekend worden voor teveel te surfen.
Slechts één oplossing: bekijk de gedetailleerde factuur. Pas dan kun je zeggen waarvoor er extra werd aangerekend. En als dan blijkt dat er iets niet juist is, dan kun je gepast reageren.
Ik zie een kleine hint in uw gezegde dat uw partner de Nederlandse taal niet goed machtig is. Dat laat vermoeden dat er familie in het buitenland bestaat. Vanuit BE bellen naar het buitenland, om het even welk land dat is, dus ook binnen Europa, is steeds extra te betalen. Dat is in geen enkele bundel inbegrepen.
Als het goed is mag het ook gezegd worden 👍
Mocht je helemaal nieuw zijn bij Orange neem dan zeker eens een kijkje in de app. Zo heb je steeds een overzicht van je verbruik en tal van voordelen.
Goedemiddag Kobe,
dikke merci met je positief berichtje.
Nog veel plezier ermee.