Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-20 08h47
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben al jaren trouwe klant en heb nu een orange herlaadkaart Tempo Giga. (Voorlopig de beste optie voor mij die past bij mijn dataverbruik).
Wanneer mijn mobiele data bijna is opgebruikt, kan ik natuurlijk de kaart herladen en weer verder surfen. Ook via wifi met internet toegang kan je gemakkelijk de kaart herladen.
Maar wanneer ik geen toegang heb tot wifi en mijn mobiele data is opgebruikt zit ik met een probleem. De app heeft namelijk internet toegang nodig om te kunnen herladen.
Heeft iemand een workaround of een gemakkelijke oplossing? Nu probeer ik tijdig mijn kaart te herladen om niet zonder mobiele data te vallen.
Mvg,
Nick
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
De mogelijke manieren zijn:
- supermarkt, krantenwinkel, nachtwinkel
- Orange Shop
- via de website
- via de app
In het slechtste geval indien er echt geen mogelijkheid is tot 4g, wifi of fysiek naar een winkel te gaan kan je ook altijd iemand die je kent voor jou laten herladen via de website of een ticket kopen en een foto sturen van de code.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste,
De mogelijke manieren zijn:
- supermarkt, krantenwinkel, nachtwinkel
- Orange Shop
- via de website
- via de app
In het slechtste geval indien er echt geen mogelijkheid is tot 4g, wifi of fysiek naar een winkel te gaan kan je ook altijd iemand die je kent voor jou laten herladen via de website of een ticket kopen en een foto sturen van de code.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom