annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart herladen als mobiele data is opgebruikt!

Topic gestart op: 15-07-20 08h47

Antwoorden: 1 antwoord

Nickdc
Aspirant verkenner

Herlaadkaart herladen als mobiele data is opgebruikt!

OPGELOST

Hallo,

Ik ben al jaren trouwe klant en heb nu een orange herlaadkaart Tempo Giga. (Voorlopig de beste optie voor mij die past bij mijn dataverbruik).

Wanneer mijn mobiele data bijna is opgebruikt, kan ik natuurlijk de kaart herladen en weer verder surfen. Ook via wifi met internet toegang kan je gemakkelijk de kaart herladen.

Maar wanneer ik geen toegang heb tot wifi en mijn mobiele data is opgebruikt zit ik met een probleem. De app heeft namelijk internet toegang nodig om te kunnen herladen.

Heeft iemand een workaround of een gemakkelijke oplossing? Nu probeer ik tijdig mijn kaart te herladen om niet zonder mobiele data te vallen.

Mvg,

Nick

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

De mogelijke manieren zijn:
- supermarkt, krantenwinkel, nachtwinkel
- Orange Shop
- via de website
- via de app

In het slechtste geval indien er echt geen mogelijkheid is tot 4g, wifi of fysiek naar een winkel te gaan kan je ook altijd iemand die je kent voor jou laten herladen via de website of een ticket kopen en een foto sturen van de code.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
TomB
Orange-werknemer

Beste,

De mogelijke manieren zijn:
- supermarkt, krantenwinkel, nachtwinkel
- Orange Shop
- via de website
- via de app

In het slechtste geval indien er echt geen mogelijkheid is tot 4g, wifi of fysiek naar een winkel te gaan kan je ook altijd iemand die je kent voor jou laten herladen via de website of een ticket kopen en een foto sturen van de code.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen