annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart

Topic gestart op: 02-12-21 17h25

Antwoorden: 3 antwoorden

bonnieseys
Aspirant verkenner

Herlaadkaart

Ik heb woensdag 24/11/2021 mijn kaart herladen via de My Orange app maar heb nooit belkrediet of mobiele date ontvangen. Het geld is diezelfde dag nog van mijn kaart gegaan. Ik heb zaterdag 27/11/2021 gebeld naar een medewerker en de situatie uitgelegd. Nadat er gisteren 1/12/2021 nogsteeds niet gebeurd was heb ik weer gebeld en de man aan de telefoon zei dat het geld vandaag teruggestort moest worden. Vandaag heb ik nogsteeds mijn geld niet dus heb ik weer gebeld. De werknemer heeft mij een dossiernummer gegeven en gezegd dat ik een of ander formulier moest invullen met mijn gegevens + betalingsbewijs, maar dat vind ik nergens. Kan iemand mij helpen? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
CBogaert
Rekruut scout

Als ik een issue heb regel ik dat altijd via messenger.

Snel en correcte oplossing via die weg tot nu toe.

Misschien zo proberen?

Sascha
Aspirant verkenner

Heb je al eens gekeken bij mail of bij ongewenste mails?

0 pluimen
bonnieseys
Aspirant verkenner

Ja, geen mails. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen