Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-21 17h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb woensdag 24/11/2021 mijn kaart herladen via de My Orange app maar heb nooit belkrediet of mobiele date ontvangen. Het geld is diezelfde dag nog van mijn kaart gegaan. Ik heb zaterdag 27/11/2021 gebeld naar een medewerker en de situatie uitgelegd. Nadat er gisteren 1/12/2021 nogsteeds niet gebeurd was heb ik weer gebeld en de man aan de telefoon zei dat het geld vandaag teruggestort moest worden. Vandaag heb ik nogsteeds mijn geld niet dus heb ik weer gebeld. De werknemer heeft mij een dossiernummer gegeven en gezegd dat ik een of ander formulier moest invullen met mijn gegevens + betalingsbewijs, maar dat vind ik nergens. Kan iemand mij helpen?
Als ik een issue heb regel ik dat altijd via messenger.
Snel en correcte oplossing via die weg tot nu toe.
Misschien zo proberen?
Heb je al eens gekeken bij mail of bij ongewenste mails?
Ja, geen mails.