Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-19 12h18
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb gisteren online herladen van 15€ maar nog steeds geen belkrediet of bonussen ontvangen, hoe kan ik dit best oplossen?
Zelfde probleem hier. Net naar klantendienst gebeld: ik moet een schermafdruk met betalingsbewijs doormailen via de Orange website. Echter 1 probleem: ik vind geen mailadres waar naar ik die schermafdruk kan doormailen!
@Nmeuris schreef:
Zelfde probleem hier. Net naar klantendienst gebeld: ik moet een schermafdruk met betalingsbewijs doormailen via de Orange website. Echter 1 probleem: ik vind geen mailadres waar naar ik die schermafdruk kan doormailen!
Dat klopt, je kan niks doormailen naar Orange. Die klantendienst is niet echt goed wakker ....
En inderdaad, ik zou daarvoor eens contact opnemen via messenger, misschien is het mogelijk om daar een schermafdruk mee door te sturen.
Hallo,
Het beste wat je kan doen is Orange contacteren via Facebook , Twitter ...
Leg je probleem uit en ik ben zeker dat men u daar zal verder helpen.
Groetjes,
KJ