annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlanen maar niets ontvangen

Topic gestart op: 24-07-19 20h24

Antwoorden: 16 antwoorden

Jolien_92
Rekruut scout

Herlanen maar niets ontvangen

Beste, ik heb vandaag om 18.30u via de website herlanden voor het nummer *** dit voor 15euro. Tot heden hebben we nog steeds geen bericht ontvangen? 

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Heisa 

Ja inderdaad, je hebt gelijk, en ik weet het. Maar we (de leden hier op dit forum) hebben dit fenomeen al meedere malen vastgesteld dat het soms gebeurt dat het verschijnen van de belwaarde soms wat op zich laat wachten na de betaling.

Wij weten niet hoe dat komt. Weet Orange het? Dat weten wij ook niet ... Je kan steeds eens proberen via messenger of twitter om een oplossing/antwoord te krijgen, maar ik weet niet of je nu met de feestdagen snel een antwoord gaat krijgen. Maar proberen kan je steeds, als je niets doet heb je zeker geen antwoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Heisa
Aspirant verkenner

Raar hè nog altijd mijn belwaarde niet na ongeveer 3 u geleden te hebben herlaad 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Heisa 

Neem eens contact op via messenger. Indien je niets vraagt zul je ook geen antwoord krijgen hé.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dottie
Aspirant verkenner

Hier net hetzelfde op twee verschillende gsm ‘s opgeladen en niets gekregen !!! Hopelijk snel opgelost want we zitten in het buitenland en hebben de belwaarde nodig !!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Dottie  en @Jolien_92 

Zoals je hier op dit forum in verschillende posts kan lezen die allemaal over deze klacht gaan: het kan altijd even duren, soms tot 48 hr en zeer uitzonderlijk nog langer als er een storing is in het Orange systeem.

Maar dus ook zonder storing: geef het twee dagen de tijd. Als het dan nog niet in orde is: aan de alarmbel trekken bij de klantendienst via 5000, twitter of FB messenger.

Een kleine tip: wacht niet tot uw belwaarde op is om te herladen. Net zoals bij een auto, die rij je best ook niet helemaal leeg alvorens te tanken want je zou dan wel eens een stukje moeten wandelen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen