Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-19 20h24
Antwoorden: 16 antwoorden
Beste, ik heb vandaag om 18.30u via de website herlanden voor het nummer *** dit voor 15euro. Tot heden hebben we nog steeds geen bericht ontvangen?
Ja inderdaad, je hebt gelijk, en ik weet het. Maar we (de leden hier op dit forum) hebben dit fenomeen al meedere malen vastgesteld dat het soms gebeurt dat het verschijnen van de belwaarde soms wat op zich laat wachten na de betaling.
Wij weten niet hoe dat komt. Weet Orange het? Dat weten wij ook niet ... Je kan steeds eens proberen via messenger of twitter om een oplossing/antwoord te krijgen, maar ik weet niet of je nu met de feestdagen snel een antwoord gaat krijgen. Maar proberen kan je steeds, als je niets doet heb je zeker geen antwoord.
Raar hè nog altijd mijn belwaarde niet na ongeveer 3 u geleden te hebben herlaad
Hier net hetzelfde op twee verschillende gsm ‘s opgeladen en niets gekregen !!! Hopelijk snel opgelost want we zitten in het buitenland en hebben de belwaarde nodig !!
Zoals je hier op dit forum in verschillende posts kan lezen die allemaal over deze klacht gaan: het kan altijd even duren, soms tot 48 hr en zeer uitzonderlijk nog langer als er een storing is in het Orange systeem.
Maar dus ook zonder storing: geef het twee dagen de tijd. Als het dan nog niet in orde is: aan de alarmbel trekken bij de klantendienst via 5000, twitter of FB messenger.
Een kleine tip: wacht niet tot uw belwaarde op is om te herladen. Net zoals bij een auto, die rij je best ook niet helemaal leeg alvorens te tanken want je zou dan wel eens een stukje moeten wandelen ...